SLOTCAST VVD: 7 NIEUWE AFLEVERINGEN

De gemeenteraadsverkiezingen zijn op 14,15 en 16 maart 2022. De VVD wil u graag laten kennismaken met de eerste 14 kandidaten van de kieslijst. Zij spreken over de onderwerpen die hoog op de prioriteitenlijst van de VVD staan voor de volgende vier jaar met Rob Besseling en Ernst van Splunter die de Podcast uitzendingen presenteren. Hieronder de klik naar de eerste aflevering, via aflevering 1 vindt u ook de weg naar de overige uitzendingen.

Klik voor de eerste aflevering met Fred van Lemmen en Jan Hartog over Ervaring met lokaal bestuur en Energie en Duurzaamheid.

·      Uitzending 1: Jan Hartog en Fred van Lemmen – presentatie Ernst: Ervaring met lokaal bestuur en Energie en Duurzaamheid, al online.

·      Uitzending 2: Aat Grinwis en Berend van den Bosch – presentatie Rob: Ervaring en Jong Talent: Economie en Sport en Sociaal Domein, jeugdzorg, al online.

·      Uitzending 3: Henk Kwant en Jarno Goosmann – presentatie Rob: Sociaal Domein: hoe organiseren we het en Veiligheid, al online.

·      Uitzending 4: Rob Besseling en Timo Bakrin – presentatie Ernst: Inrichting van het centrum, al online.

·      Uitzending 5: Marco Huijben en Alexander Pieters – presentatie Ernst: Mobiliteit en Gebruik van de ruimte, al online.

·      Uitzending 6: Ernst van Splunter en Bar Ganzevles – presentatie Rob: Ernst 59 en Bar 22, Het belang van democratie, waarom in de gemeenteraad en Sociaal Domein, hoe vullen we het concreet in, beschikbaar op 2 maart

·      Uitzending 7: Walter van Dijk en Tjarda Struik – presentatie Ernst: Zo zien wij Zeist: Groen, Duurzaam en met meer ambitie in de regio en het land, beschikbaar op 9 maart