Denk mee, doe mee: Maaltijd van Zeist

De VVD Zeist heeft zich tijdens de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen hard gemaakt voor het betrekken van de inwoners van de gemeente Zeist bij keuzes over het woon- en leefklimaat in onze gemeente. Dit heeft na de verkiezingen geleid tot een aanpak waarin de gemeenteraad ideeën gaat ophalen om van Zeist een nog betere plek te maken om te wonen en te werken. Dit project heeft de naam de ‘Maaltijd van Zeist’ gekregen.

Op 1 oktober is het zover, dan start de week van de Maaltijd van Zeist! Van 1 tot en met 6 oktober gaan raadsleden én ambtenaren in gesprek met de samenleving over het goede leven in Zeist. Zij schuiven letterlijk aan bij de inwoners en ondernemers en nodigen hen uit om hun ‘recept’ - ideeën en suggesties - voor een nog beter Zeist te delen.

Oproep!

Om zoveel mogelijk mensen te kunnen spreken, vragen we uw hulp. Kom naar een van de activiteiten die worden georganiseerd en deel uw mening. Heeft u suggesties voor de raadsleden om aan te schuiven bij een activiteit in de samenleving, laat het ons vooral even weten!

De agenda voor de Maaltijd van Zeist is te vinden via de site www.maaltijdvanzeist.nl. We kijken er naar uit u te ontmoeten! Vanzelfsprekend kunnen ideeën en wensen ook online gedeeld worden - ga hiervoor naar https://www.omzeist.nl/maaltijdvanzeist/default.aspx

Wilt u op de hoogte blijven van de belangrijkste activiteiten in de Maaltijd van Zeist, of van algemene ontwikkelingen rond de VVD in Zeist? Meld u dan aan op info@vvdzeist.nl.