SLOTCAST VVD 5 - VRIJHEID EN VEILIGHEID

Inmiddels zijn er vijf afleveringen van Slotcast VVD geproduceerd. In deze editie ontvangt presentator Ernst van Splunter kandidaat-kamerlid Queeny Rajkowski, nr. 13 op de lijst en tot voor kort raadslid in Utrecht. Tevens gast in deze uitzending is Walter van Dijk, fractievoorzitter in de gemeenteraad van Zeist. Beiden staan stil bij het vertrek van GL-fractievoorzitter Ronald Camstra.  Begin februari gaf Camstra toe gebruik te hebben gemaakt van nep-accounts op Facebook. Verder wordt er gesproken over de open samenleving en haar bedreigingen en het plan om buurtcoaches vanuit Fivoor terug te trekken uit Den Dolder een voornemen waar de VVD vraagtekens bij plaatst; inwoners daar waren blij met dit initiatief na de moord op Anne Faber door een cliĆ«nt van datzelfde Fivoor. Wilt u deze podcast beluisteren, klik dan hier: https://open.spotify.com/episode/3F5wTNLsBZctIevQ4VItnd?si=xUsHQESWTOmGk2NArjtqfQ

Via deze link komt u ook bij de overige afleveringen van Slotcast VVD.